Re: Best version of pcbgcode ? #pcbgcode

emeale@...

Ola sou novo aqui e talvez esse não seja o lugar certo de perguntar, mas estou com um problema para usinar as pcbs, é o seguinte, para evitar afundar muito ou faltar fresagem eu uso o auto nivelamento  na BCNC porém o ponto zero do Eagle é na esquerda e o do BCNC é na direita. Tem como mudar o ponto zero do Eagle

NOTE from Moderator:
Tranlated to English for those who cannot understand.

Hello I am new here and maybe this is not the right place to ask, but I have a problem to machine the PCBS, it is the following, to avoid sinking too much or missing milling I use the self-leveling at BCNC but Eagle's zero point is on the left and BCNC's on the right. How to change the zero point of the Eagle

Join pcbgcode@groups.io to automatically receive all group messages.