From: "Sasa Grbic" <sasagrbic@...>
Sent: Friday, September 08, 2017 9:52 PM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: [obradazvuka] Wave masters restoration

Pozdrav. Da li se radi o Wave art master restoration suite paketu? Ako je taj u pitanju, ima najnovija verzija na rutracker.org torrent sajtu. Evo direktan link do torrenta.

https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5199937

Blaž Petrović

Saša pozdrav,
Da da upravo je to ono što si tražio.
[...]

Sasa Grbic

Pozdrav. Hvala puno. Skinuo sam ovu verziju. Ovo je ujedno i zadnja verzija. Mogu je ja podići na neki pristupačniji server. E sad, u ovom paketu ima i verzija za Windows i verzija za OsX. E sad, ima li među nama korisnika mac računara, isplati li se dizati i tu osx verziju ili da dignem samo ovu Windows verziju?

Дана 9.9.2017., у 13.56, Blaž Petrović је написао/ла:

[...]

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Mislim da ih slabo ima, a da baš sad dižeš zbog jedne osobe, pa valjda može biti dovoljno solidarna da sama skine.

9.9.2017. u 16:52, Sasa Grbic je napisao/la:

[...]

Ako si mislila mene ne treba po što sam ju več skinuo.