From: "Mila Kuran" <kuranovicka@...>
Sent: Wednesday, August 30, 2017 9:41 AM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: [obradazvuka] Uklanjanje šuma

Šta vam je najbolje za uklanjanje šuma?
Ja uklanjam sa GoldWave prema presetu Noice Clipboard i nekad hm, nekad ostavi metala u zvuku.
Nisam gluva, čujem to lepo na slušalicama, a opet, ne volim ni da mi baš ostaje šum.
Da instaliram Adobe samo zbog toga, samo da bih uklanjala šum, malo mi je nelogično.
Hajde, možda stavim Forge, i sa njim sam radila sve i svašta, ali bih da čujem vaša iskustva.

Sasa Grbic

Pozdrav. Ja koristim SoundForge. Goldwave plugin za uklanjanje šuma mi se nije baš svidio. at Blaž Kako koristiš wave masters restoration pluginove? Koliko sarađuju sa Jawsom? Ako imaš neku verziju koja radi sa nama, ako možeš, podijeli je ovdje.

Дана 30.8.2017., у 18.29, Blaž Petrović је написао/ла:

Ja radim sa Adobe
i imam wave masters restorations plugin-e.
Rade solidno i ako se možda ako baš pažljivo slušaš osjeti malo metala. Ali to je baš ono malo malo.
[...]

Blaž Petrović

Pozdrav Saša, ovi plugini sa jawsom odlično rade.
Zapravo ne treba da rade sa Jawsom nego sa programom u kojem se koriste. A moram napomenut da nisu baš novi. Možda da je več izašla koja novija verzija.
I još nešto. Prije crackovanja obavezno treba da izključite antivirus inače če ga u suprutnom antivirusni program kojeg koristite obrisati.
Iz toga razloga obavezno jeste, da sačuvate i zip ili rar arhiv i ako se zna desit da če i njega obrisat. Zato kopije nisu nikada previše.
Evo sa ovog linka mi ne uspje download. Ali evo pokušajte vi možda če vama.
Inače čemo nešto drugo nači.
https://download-en2.audiovalle.com/landings/7/

[...]

Pozdrav. Evo me nakon dužeg vremena. Nisam uspio da skinem ove pluginove. Kada kliknem na download file, otvara mi se neka prazna stranica. Ako možeš, digni to negdje drugo. Unaprijed hvala.

Дана 30.8.2017., у 19.54, Blaž Petrović је написао/ла: