From: "Mila Kuran" <kuranovicka@...>
Sent: Tuesday, August 15, 2017 3:25 AM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: [obradazvuka] TapinRadio Pro 2.07 (x86-x64)

Kad patchujete, u ovoj verziji možete promeniti jezik i staviti vaš jezik.
Rećiće vam koliko je stanica pronađeno.
Pre Patchovanja pokrenite program, kako bi se u njemu pojavila osnovna podešavanja, tj. osnovni konfiguracioni file.

http://www49.zippyshare.com/v/WOqct0Y6/file.html

Blaž Petrović

A da ovo je još novija verzija shvatio sam. Ali sada me nešto drugo muči. Dali si primetila Mila kod omiljenih pri ppredprošloj verziji micao si se slovo po slovo. Sada udjem u meni favorits i tamo imam zlistane sve od kraja koliko jih je unutra. Dakle mnogo praktički je da bi imao slov od a do z i pod slovom submenu u kojem bi imao odgovarajuču stanicu koju želim da slušam. Nisam li u pravu?