From: Sasa Grbic
Sent: Sunday, June 25, 2017 1:30 AM
To: obradazvuka@groups.io
Subject: [obradazvuka] Radio Boss

Pozdrav. Ima li među nama, članovima ove liste, onih, osim mene, koje
zanimaju softveri za emitovanje muzike na radio stanicama? Tražeći na
nsane forumu Station playlist studio i creator naiđoh na Radio Boss
program. Ja imam legalnu pro verziju Station playlist Creatora i Studija
4.33, a jedina krekovana verzija koju sam ja našao je 4.30. Od petica
nažalost ni jedna nije krekovana. Kako proizvođač piše, Radio Boss je
pogodan za radio stanice, klubove, barove, zdravstvene ustanove, za
didžejeve, jednom riječju za sve one koji imaju potrebu za
automatizovanim puštanjem muzike. Kada sam instalirao Radio Boss,
program je onako, bio polu pristupačan. Čačkajući po njemu otkrih u view
meniju stavku accessibility (screen reader). Uključivši tu opciju,
pristupačnost se drastično povećala. Program mi se čini mnogo moćniji od
Station playlist studija, bar od ove verzije koju ja imam. Ako ima
zainteresovanih, podigao bih ovaj softvare negdje pa da razmjenjujemo
iskustva.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Stevan Kunst

Ja samo mogu da kažem da je Radio boss jedan od najboljih ako ne i
najbolji program za strimovanje radia što se tiče nas slepih.
Prost je za korišćenje ali za nešto više me iskreno mrzi da pišem.

On 25/06/2017, musicmaestro@... <musicmaestro@...> wrote:
Hvala na ovim obaveštenjima.
Međutim, mene kao urednika internet radio stanice, zanima mogućnost,
puštanje snimaka u određeno vreme iz vinampa.
Dakle iz foldera, a ne iz klasične play liste.
neki su mi preporučivali softwer (raduga), ali mi se učinio, bar za mene

previše komplikovan za moje skromno računarsko znanje.
Ukoliko postoji nešto lakše I jednostavnije, zamolio bih za obaveštenje.
Unapred hvala, onome ko mi da takvo obaveštenje.
Pozdrav svima, do neke nove poruke, za tamatiku ove mailing liste.

[...]

Аватар Перунов

Не било ти заповеђено, метни га негде. Изгледа да би могао бити од користи.

Дана 25.6.2017, у 1:30, Sasa Grbic је написао/ла:

[...]

.

sead fazlic

da izgleda uskoro ovdje bih pokrenuo jednu temu kad je upitanju radio

25. 6. 2017. u 15:32, Аватар Перунов je napisao/la:

[...]

Evo ga.

http://uptobox.com/rad1a7xt7sw9

Дана 25.6.2017., у 15.32, Аватар Перунов је написао/ла:

[...]

Pozdrav. Mislim da to iz Winampa ide malo teže ili je nemoguće. Ako je moguće, onda ti trebaju neki pluginovi koji se plaćaju. Raduga je dobra, ali ona nema svoju opciju za internet stream. Mislim da ti je najbolje savladati Station playlist ili ovaj Radio Boss.

Дана 25.6.2017., у 11.01, musicmaestro@... је написао/ла:

-----Original Message----- From: Sasa Grbic
Sent: Sunday, June 25, 2017 1:30 AM
To: obradazvuka@groups.io

[...]

Здраво Саша,

Хвала за постављање програма, али код мене га антивирус уклони чим га преузмем.

Да ли је код тебе све у реду по питању штеточина?

Дана 25.6.2017, у 20:23, Sasa Grbic је написао/ла:

[...]

Pozdrav. Koristim Windowsov defender i on se ne buni. Program kod mene uredno radi.

Дана 25.6.2017., у 20.59, Аватар Перунов је написао/ла:

[...]

Код мене је 360 и са твојом датотеком ми је правио проблем па сам потражио другу и преузео без проблема.

Верзија коју сам преузео је 5.6.0.7

За почетак сам успео да га покренем да свира. Хехехе...

Хвала ти за овај предлог. Наредних десетак дана нећу бити у прилици да се позабавим са њим, али након тога свакако хоћу.

Поздрав!

Дана 25.6.2017, у 21:38, Sasa Grbic је написао/ла:

[...]

, to je novija verzija. Možeš li pustiti ti taj link?E

Дана 25.6.2017., у 21.56, Аватар Перунов је написао/ла:

[...]

Mila Kuran <kuranovicka@...>

360 security svašta uklanja i skoro je maksimalno nepristupačan.
Džaba što je dobar.
Za nas džaba.

25.6.2017. u 21:38, Sasa Grbic je napisao/la:

[...]

Kada instalirate program pritisnite control shift a da uključite mod
za osobe s oštećenjem vida

On 25/06/2017, Mila Kuran <kuranovicka@...> wrote:
[...]

Одавде сам преузео Бос 5.6.0.7:

http://topload.pro/sl/AYJWl50sTt6GUhJ9VCivdkuVynGheiIKlKV5r1BVhSr2HRFguRRjmDBsk4ZqttFN4pzu5F9412I_bQs0bBf8HQ

Дана 26.6.2017, у 7:05, Stevan Kunst је написао/ла:

[...]

Da, to je poslednji sa nsane.
Inače, ne bih odlazila na Nsane bez Adguarda.
Tako, bez neke malo bolje zaštite, čisto da znate.

26.6.2017. u 08:38, Аватар Перунов je napisao/la:

[...]

Ok. Hvala na upozorenju. Imam adguard.

Дана 26.6.2017., у 10.02, Mila Kuran је написао/ла: