Topics

Priručnik za Audaciti 2.0

Sasa Grbic

Pozdrav. Evo, šaljem priručnik za Audacity v2.0. Ovo je bila radna verzija, trebalo je još neke sitnice dotegnuti. U međuvremenu je izašao i audacity 2.1.0 i zato ovaj priručnik nikada nije ugledao svjetlost dana. No i ovakav kakav je može poslužiti. Pišući ovaj mail vidjeh i Milinu poruku. Potpuno se slažem sa tobom. No, dugo vremena sam čekao, neće li se naći vrijeme i neko da dopuni ovaj priručnik. No, kako već rekoh, i ovakav kakav je, dobro će doći. Dakle, priručnik je u prilogu a biće i u arhivi liste za nove članove. Dakle, ovo nam je razlog da imamo o čemu pisati.

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Kako ne, htela sam samo da ti kažem da svaki prevod našem narodu vredi zlata.
Logika koja nam pomaže da razumemo engleski, ne pali uvek na sitnicama.
Zahvaljujem.

10.2.2016. u 14:36, Sasa Grbic je napisao/la:

[...]

Nisam ovo htjeo prije da šaljem, jer ljudi su uložili trud pa sam htjeo da oni ovo prvo objave. No, nadam se da se ovo neće puno raširiti prije nego što oni nađu vremena da ažuriraju ovaj priručnik i da ga puste u etar preko svog sajta. Vidjećeš i ti i ostali kad budete ovo čitali da je priručnik veoma dobar.

On 10.2.2016. 14:38, Mila Kuran wrote:
[...]

pa iskreno, mnogo se truda ulaže na netu i taj trud se skoro automatski deli.
Ljudi mnoge stvari rade volonterski i to je to.
Naravno, ja svakako neću slati na druge grupe, jer je to jedini način na koji delim nešto javno.

10.2.2016. u 14:47, Sasa Grbic je napisao/la:

[...]

Da, sad spremam priručnik, pa ću ga pročitati ovih dana.
Sa Audacytijem sam radila snimanje koje je zaista u ovom programu izvrsno, pa me zanima hoću li najzad shvatiti navigaciju.
Čitala sam i ja engleske tutove koje ne bih znala prevoditi, ali nikad nisam naučila selektovati neki deo u sredini programa.
Malo koji program je sa menijima preveden, ali ovaj jeste i to je još jedan razlog da ga pokušamo koristiti.

[...]

Malo je guravo, ali mislim da ćeš uspjeti.

On 10.2.2016. 19:49, Mila Kuran wrote:
[...]

Poz.
Evo me opet.
Zanima me kako se ovde kretati po poglavljima.
Nisu postavljeni headinzi na poglavljima, niti klasične hiper veze sa bookmarcima, da bih koristila insert+F6 ili CTRL + Insert + B.
Nije mi problem da formatiram dokument i prilagodim ga sebi, ali mi žao da to radim osim da ispravim greške u kucanju, jer to uvek radim kad čitam uputstva.
:D
Mislim, mogu postaviti hiper veze, nisam pala sa Marsa, ali me zanima postoji li već neki način za skakanje sa odeljka na odeljak kad je konkretno reč o ovom dokumentu.

[...]

Ilija Simeunovič

evo i ja sad skinuh ovaj prirucnik, ali trenutno izgleda da moram
skinuti microsoft office koji nemam, da bi ovo citao

--
send from acer

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Ups, izlistavanje hiper veza je Alt + Insert + B, ali nije na taj način formatiran dokument da bismo to tako mogli.
pa, može se prebaciti u txt, ali to nema smisla, jer je onda navigacija nikakva.
Sa druge strane, može se prebaciti u html i staviti headinzi na početak poglavlja, pa ako hoćete, mogu to napraviti.
Ne bih baš da reformatiram ovaj Word.

11.2.2016. u 00:25, Ilija Simeunovič je napisao/la:

[...]

evo zavrsava se download microsoft worda, sad ce on da se instalira za
pola sata pa cu da ga citam, bez komplikacija.

[...]

Imaš klasične linkove koje otvaraš sa insert+f7.

On 11.2.2016. 0:24, Mila Kuran wrote:
[...]

Da, ali oni nisu veza do poglavlja.
Oni su samo u sadržaju.
No, nema veze, mogu bar sebi da napravim navigaciju, pa ako ko još hoće, neka piše i traži.
Kad je nešto važno, mora biti dobro strukturirano.
Inače, lepo je objašnjeno i ako se isprave samo neke pisane greške, može se lepo ponešto naučiti.