Topics

Prijava za dobijanje obaveštenja o radiju u nastajanju

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Pozdrav.
napravila sam radio i za one kojima nije išla poruka juče, tekst od juče će biti na kraju poruke.
Elem, ako biste primali obaveštenja o tome kad nam se ćefnulo da puštamo muziku ili pričamo, pošaljite poruku na:
radio_izazov+subscribe@...
Projekat ne postoji u plaćenom obliku i ovo je nešto samo za našu dušu.
Niko ni na šta nije obavezan.
Na listi idu samo obaveštenja koja mogu slati oni koji kreiraju program.
Zato se i mogu svi prijaviti, hehe!
Dakle, otvoreno je.
Samo molim da se ovo ne komentariše ni na koricama, niti na bilo kojoj specijalizovanoj listi.
I da se ljudi privatno prijavljuju za saradnju.
Ponavljam, grupa nudi samo obaveštenja o tome kad šta ide, pa tako, ako se Janku di-džejiše u dva popodne, on u jedan popodne ili nešto ranije šalje poruku na listu i ostali na listu ne mogu odgovoriti.
sa liste se ide samo ako se budu uznemiravali oni koji bi kreirali ovaj program.
Ah, da, broj slušalaca u jednom momentu je ograničen na 20, pa će emisije biti reprizirane.

Evo izmenjen tekst od juče.

Nekako sam skupila hrabrosti da napravim za početak jedan mali radio...
Ne mislim tu da puštam samo muziku, već da pričam sa ljudima opušteno, na razne životne teme.
Bar jednom nedeljno jedna osoba, jer stvarno nemam nameru da sedim po ceo dan za radiom...
Broj mogućih slušalaca u jednom trenutku nije veliki, pa ću reprizirati emisije dok i ako budu slušane.
Radio može trajati i tri nedelje i tri meseca, možda je ovo eksperiment za neke ozbiljnije poduhvate tog tipa.
Otvoreno vam kažem da neću biti rob toga, pa bih htela da me tako shvatite.
Dakle, ako bi neko hteo da pušta muziku, kao i da vodi emisije, neka se javi.
Ko bi hteo da osmišlja svoje govorne sadržaje, treba da govori razgovetno, da ima radiofoničan glas, a to svako od nas negde može i da proceni.
Pljuckanja i izbacivanja negative po ovom i onom nema.
Može po društvu, ali pljuvanja pojedinaca nema.
Dakle, podjeb sa stilom, to može, ništa gore od toga.
Onda, ako biste bar da snimimo jedan razgovorčić, ili da sami imate svoj dan, popodne veče, da puštate muziku i kažete ponešto uz tu muziku, slobodno se javite.
link za stream je:
stream.radio-hosting.net:8000/izazov
Zalepite ga u Browser ili u neki radio.
Htela sam da ovo bude nešto naše zajedničko.
Naravno da već imam ljude kojim verujem, ali svako ima pravo da pita može li da pušta muziku i priča.
I radio se zove izazov, jer može uspeti i neuspeti i trajati dan, sat, bez nekih obaveza.
Može početi i sad i u septembru i u novembru i u februaru i nikad.
Ne košta ništa da probamo da napravimo nešto što ne podrazumeva samo muziku.
Radio se ugasio, nekako je izgubio dušu.
Ne kunem se ni u šta, samo bih da probam, a razočarati se neću, jer to nije previše moguća misija.
Nikome se ništa ne plaća, a ja nekako i nisam taj tip koji bi znao da pravi pare.

Blaž Petrović

Pozdrav,
Probao sam u brouser staviti ovaj naslov i samo na googlu se otovri ovaj tekst.
stream.radio-hosting.net:8000/izazov
Kakva je situacija sada. Radio radi ili ne radi?
[...]

Ne emituje ništa dok ne najavimo na listi koju samovde navela.
Napisala sam ispod da nećemo funkcionisati ni po kakvim specijalnim pravilima, već kad nam dođe i tako ćemo se i najavljivati.
Jedan dečko će ako sve bude ok za sat puštati rock, ali to tamo na listi, neću ovde više da opterećujem.
Znači, radio ide samo kad stigne obaveštenje.

Ok hvala, sam razumeo.