Topics

pokretanje vlastite radio stanice

sead fazlic

zdravo svim listerima koji jedva izdržavaju ove paklene vrućine
znam da svi serveri koštaju za pokretanje radija
ali mene zanima postojili neka stranica koja podržava emitovanje radija uživo besplatno a da je podržava radio boos program
hvala unaprijed na odgovorima nemora to biti neki specialan radio
niti puno slušalaca
striktno eto onako da mogu nekad za prijatelje puštati muziku i tako.
prosljeđuj te temu na liste gdje je dozvoljeno pisati o ovome hvala unaprijed na kvalitetznima i svim odgovorima
i pomoći

Stevan Kunst

myradiostream.com

On 25/06/2017, sead fazlic <sead.fazlic.getei.86@...> wrote:
[...]

Sasa Grbic

Pozdrav. Ja bih radije preporučio www.radio-hosting.net jer je mnogo stabilniji od myradiostream servisa.

Дана 25.6.2017., у 16.08, sead fazlic је написао/ла: