Topics

pitanje uz razdvajanje i sastavljanje zvuka

sead fazlic

pozdrav svima na listi imam samo jedno pitanje
naime imam par snimaka kod kojih je jedan kanal na desnoj a 1 na lijevoj strani pa me zanima kako to centrirati da se oba zvuka u istoj datoteci čuju na sredini i tako
ili trebami na primjer kad montiram isto da smontiram nekad dami se 1 glas čuje na lijevom a 1 na desnom uhu i tako
za obradu zvuka koristim sound forge 9 i mp3 direct cut pa ako neko zna kako da sredim ove datoteke odnosno da spojim oba kanala hvala unaprijed na odgovorima ako neko napiše postupak bar u nekom od ovih programa

Sasa Grbic

Pozdrav Seade. Za centriranje kanala koristi channel converter. U njemu imaš raznih preseta, pa na preview vidi koji ti odgovara.

Što se tiče toga da ti se jedan glas čuje na jednom uhu, a drugi na drugom, to se radi tako što se postojeći zvuk kopira na samo jedan kanal. Između kanala se krećeš sa tab tasterom. Prvi i drugi tab te šetaju između jednog i drugog kanala, a treći tab te vraća na oba kanala.

On 13.3.2017. 9:18, sead fazlic wrote:
[...]

Blaž Petrović

Pozdrav Seade i od mene. Ja kada nešto takvo radim koristim mono funkciju za spajanje dva kanala i ne opterečujem se sa drugim stvarima. Veoma jednostavno brzo i efikasno. Ali ja koristim Adobi audition.
Ako te još nešto zanima samo pitaj.
Pozdrav još jednom.
Blaž Petrović
[...]

Mila Kuran <kuranovicka@...>

GoldWave je pristupačniji za miksovanje itd.
O tome da Win 10 koristim adobe audition 1.5 valjda ne mogu ni da sanjam, a noviji, za osnovne stvari koje meni trebaju je prevelik.

Mila

13.3.2017. u 15.00, Blaž Petrović je napisao/la:

[...]

Eh.. Noviji Adobe auditioni su super, ali su, koiko ja znam nepristupačni za nas.

On 13.3.2017. 16:05, Mila Kuran wrote:
[...]

Koji GoldWave je sada najaktualniji?
Ja imam verziju 5.69.

[...]

Tako jeste nažalost.

[...]

Najaktuelniji ti je 6.20x, ali radi samo na 64 bitnim sistemima.

On 13.3.2017. 20:34, Blaž Petrović wrote:
[...]

Ja imam 64 bitni sistem.
Hajde neka neko postavi na dropbox ili negde drugdje po što iz 1drive teško skidam.
Hvala svima unapred. Aja pa moliko bi i najnovije jaws skripte ako jih ima.

[...]

Evo, imaš na ovoj stranici pa skini.

http://www.blindhelp.net/software/goldwave-64bit

On 13.3.2017. 23:38, Blaž Petrović wrote:
[...]

pozdrav saša prijatelju spomenuo si mi chanel converter jeli to zasebna aplikacija ili je sastav sound forgea jesil na sound forge mislio kad si spo,menuo chanel converter ili je upitanju neka zasebna aplikacija
13.3.2017. u 12:35, Sasa Grbic je napisao/la:

[...]

Da, mislio sam na SoundForge, i mislim da ti se ta opcija nalazi u proces meniju.

Hvala puno.