Topics

pitanje gubljenje na kvalitetu

sead fazlic

pozdrav listeri imam jedno pitanje sa total audio mp3 konverterom poslednja verzija je u pitanju planiram da konvertujem jednu knjigu evo o čemu se tačno radi

od prijateljice sam dobio jednu knjigu u mp3 formatu i knjiga je oko 2 i nešto gb

sample rate joj je 48000 hz

a bit rate je 320 kbps

e sad mene zanima ako bih ostavio sample rate na 48000

 hz a bit rate smanjio na 128 kbps dali bih izgubio na kvaliteti zvuka odnosno dali bi se to primjetilo gubljenje kvalitete za uho

eto to je moje pitanje

Sasa Grbic

Pozdrav. Kada bi slušao na nekim boljim slušalicama primijetio bi sigurno gubitak kvaliteta. Možeš to probati uraditi pa vidjeti rezultat, mada ja nikad ne volim smanjivati bitrate nekom mp3 fajlu jer to uglavnom zna dati neke neželjene artefakte u zvuku.

Дана 15.3.2018., у 08:21, sead fazlic је написао/ла:

[...]

Аватар Перунов

Донекле ће се изгубити квалитет и смањити величина. С обзиром на то да је у питању књига можда тај губитак на квалитету неће бити много упадљив.
Смањивао сам са 128 на 64 и након тога без проблема читао, тј. слушао књиге.
Покушај са једном датотеком и провери да ли ти одговара резултат.
Поздрав!
Дана 15.3.2018, у 8:21, sead fazlic је написао/ла:

[...]

.

sead fazlic

probao sam i uopšte se ne osjeti gubljenje na kvaliteti kada se sa 320 kbps spusti na 128.
nema nikakvog krckanja kvalitet je isti kao i kod 320 kbps
tako da ću smanjiti knjigu na 128 kbps ali ispod toga neidem jer inače 128 kbps je standard za mp3 i za muziku tako da mi je to dobro.
možda bi se i sa nekom profi opremom i primjetio neki gubitak ali za moje standardno uho i slušalice i za nas koji čitamo je kvaliteta zzvuka i više nego zadovoljavajuća
ali opet od ukusa do ukusa o tome se ne raspravlja jer svako ima različit ukus i nismo svi isti
lično ovo mi treba kako bih istu knjigu prebacio na 1 ili 2 cd - a i poklonio nekome
ja inače ćčuvam knjige u ogg formatu koji pri 128 kbps ima istu kvalitetu kao i mp3 ako ne i bolju o tome bi se već dalo debatirati ali zato što ima istu kvalitetu kao i mp3 pod ovim parametrima naj bolja strana i najbolji format ogg zauzima puno manje prostora od mp3 a svi ga playeri podržavaju što je odlično