Topics

par pitanja oko samog vođenja radija

sead fazlic

pozdrav listeri uspio sam se registrovati na pomenuti server radio hosting.net
budući da je ovaj program radio bos najbolji za streamovanje onda mi i nije problem savladati puštanje muzike preko njega mutiranje i tako dalje što se tiče tih osnova tu ću se već nekako snaći
ali ja bih da pitam par pitanja samo bit ću što kraći
1 dali su mi za vođenje klasičnog nemora to biti neki popularan radio potrebne dodatne komponente ili mi može poslužiti mikrofon na tračunaru za strimovanje na serveru tza prvu ruku dok se ne naučim a zakasnije bih možda i nabavio neku malo profesionalniju opremu.
2 kako da znam koji mi je url od radia pošto ga nisam dobio u mailu za potvrdu o uspješnom registrovanju na server.
3 dali se moram držati bitratea koji su navedeni da ja mogu strimovati kao free korisnik mislim dali bitrateovi moraju biti izjednačeni u programu kao i oni koji su meni dozvoljeni na serveru za emitiranje preko samog servera.
3 kako mogu i šta trebam podesiti za samo uspješno strimovanja radija online
4 hvala vam na svakoj pomoći i unaprijed se zahvaljujem jer mi je velika želja da pokrenem neki svoj pa makar i klasični radio za sad a za kasnije ćemo vidjeti pa kad bi neko pomogao sa nekim priručnikom na balkanskim jezicima ili mi ukratko pomogao dok se nesnađem bio bih mu veoma zahvalan pozdrav i hvala

Stevan Kunst

Ja mogu da ti dam jedan savet. strimuj samo na 128 ispod je mnogo
iznad je previše.

On 05/07/2017, sead fazlic <sead.fazlic.getei.86@...> wrote:
[...]

Sasa Grbic

Pozdrav. Ako imaš loš mikrofon, bolje ti je sa nekim dobrim uređajem snimaj emisije, a kad budeš mogao nabavi neki dobar mikrofon za živi streaming. Što se tiče bitratea, ne smiješ ići preko 128 kilobita ako si free korisnik. Ako ćeš strimovati u mp3 formatu, onda strimuj na 128. Manje ne valja. Ako ćeš koristiti aac onda možeš i manje. U podešavaanja trebaš unijeti url servera koji glasi stream.radio-hosting.net znači bez onog http. Za port stavi 8000 a u mountpoint stavi /tvojekorisnickoime npr ja sam stavio /grmljavina. U polje za password upiši svoju šifru.

Дана 5.7.2017., у 12.24, sead fazlic је написао/ла:

[...]

Blaž Petrović

Pozdrav, ako ti treba neki bolji a jeftini mikrofon imam Rode NT USB novi originalno zapakovan. Je cardioid i služi baš onome za šta ga ti trebaš. Može poslužiti kao da se radi sa njim u studiju i za emitovanje podcasta i live radio striminga je odličan. Pogledaj review-je na internetu.
Ovo valja i za ostale ako koga interesuje.
Pozdrav svima.
Blaž Petrović

[...]

a što se tiče korisničkog imena i tih stvari to se unosi u postavkama pod stavkom broadcast jel tako ako se nevaram
e sad
kada smo to sredili onda kako da provjerim koji mi je link od mog radija kako bi ga ljudi mogli slušati i kako započeti strimovanje da vidim jel to sve uredu

6. 7. 2017. u 00:00, Sasa Grbic je napisao/la:

[...]

Dao bi ga za 160 evra.
Ako ti nije preskupo.
[...]

kada unesem pasvord i podatke tačno onako kako ste rekli i kad sva podešavanja sačuvam.
onda kad izađem i ponovo uđem u radio piše mi sledeće.
[E2100] Cannot start broadcasting (output 1) Error 2100 (invalid password)
a kad preko istog pasvorda i imena radija uđem na stranicu na profil radija tamo se uspješno uloguje
neznam u čemu je problem
6. 7. 2017. u 17:43, Blaž Petrović je napisao/la:

Dao bi ga za 160 evra.
Ako ti nije preskupo.
[...]

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Probaj ovako.
Brodkasting je on, to znaš.
Tamo u brodkast sekciji, u options.
Prvi edit kad odeš na add je:
stream.radio-hosting.net:8000/peramarko
Recimo da se peramarko zove tvoj radio.
Drugi edit je password.
Na station info je prvi edit ime stanice, drugi edit je opis, treći edit mislim da je adresa stanice, četvrti mi se čini da je žanr.
Meni isto nije radilo, ali sam se iznenadila kad sam restartovala i onda je radilo.

6.7.2017. u 18:31, sead fazlic je napisao/la:

[...]

neće unatoč svemu što si rekla mila ipak opet piše onaj pasvord eror a kad odem na stranicu od radija i pogledam profil radija sve se poklapa i pasvord i ime i opet piše infalid pasvord
a što se još pri svakom otvaranju otvara neko polje za login gdje piše admin i pored toga ima neki pasvord da se unese i još piše login
odnosno u ime piše admin a kad odem jednom tab ima da se unese neki pasvord
ali kad unesem onaj od radija u to polje piše mi sledeće
uac pasvord iz incorrect jedino nerazumijem oovo uac
a uac mi je isključen odnosno kontrola korisničkog računa mi je isključena ali ok možda se i nemisli na taj uac
koristim onu verziju za koju je mila rekla da je poslednja sa sane foruma

[...]

Meni ovih dana nije radilo, nije htelo, ali sad je stvarno sve ok, ne znam da li to oni odobravaju nakon dan dva ili šta je, ali fino mi se čuje.
Zaprepastila sam se kad sam pokrenula program za koji sam mislila da mi je bez veze u compu i kad je proradilo.
Izbriši sve, pa uradi kako sam ti rekla.
Ako ne, nazvaćeš na podršku, pa ćemo videti sutra ili u ponedeljak.

6.7.2017. u 21:33, sead fazlic je napisao/la:

[...]

ok jel da obrišem cijeli program ili šta ali ako ne uspijem samo mi privatno pošalji poruku na skype odnosno skype ime mi pošalji od podrške pa ćemo se čet porukom dalje dogovorit kad god ti odgovara nije problem

6. 7. 2017. u 22:38, Mila Kuran je napisao/la:

[...]

Ne, obriši stream sa podacima, ubaci ponovo i restartuj se, pa probaj sutra.
Ne zezam te.
Meni je danas proradilo, nisam očekivala.

6.7.2017. u 22:44, sead fazlic je napisao/la:

[...]

ok znam i vjerujem ti da ne zezaš