Topics

miksanje fileova sa sound forgeom 9

sead fazlic

pozdrav zanimame kako osim preseta u sound forgeu namjestiti da mi se glas čuje jače od muzike

Sasa Grbic

Za miksanje ti je najbolji Audacity. Ja u SF ništa ne miksam.

Дана 2.10.2017., у 20.03, sead fazlic је написао/ла:

pozdrav zanimame kako osim preseta u sound forgeu namjestiti da mi se glas čuje jače od muzike

sead fazlic

znači ako sam te dobro razumio za miksanje u glasa u muziku je najbolji audaciti
pa ako je dobar kako umiksati glas u melodiju
3. 10. 2017. u 13:20, Sasa Grbic je napisao/la:

[...]

i gdje da preuzmem poslednju ili verziju koju ti koristiš
[...]

Pozdrav. Možeš ga skinuti sa www.audacityteam.org a što se tiče miksanja glasa i muzike imaš tu svašta.

Дана 3.10.2017., у 15.57, sead fazlic је написао/ла:

[...]

evo našao sam i preuzeo audaciti no međutim kako da utišam da se muzika čuje niže od glasa jer kad pritisnem miks nedobijem nikakve opcije
4. 10. 2017. u 01:30, Sasa Grbic je napisao/la:

[...]

Imaš u efektima razne opcije za to.

Дана 4.10.2017., у 18.57, sead fazlic је написао/ла:

[...]

Danijela

Google is your best friend za sve to.
Iskreno, slažem se da treba da pomažemo jedni drugima, ali ni u kom
slučaju ne treba da se traže korak-po-korak objašnjenja za sve što
nekome nije jasno.