Topics

DeskShare My Screen Recorder Pro v.5.0

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Odličan program za snimanje potkasta, tj. tutorijala, mikrofona i zvuka računara, kao i svega što se dešava na ekranu.
90 posto je pristupačan bez objektne navigacije.
Samo u Settings je trebate koristiti kad aktivirate kartice ili menjate prečice.
Ja sam tako promenila samo F6 u Alt+Shift+CTRL+F6, jer mi smeta s obzirom na činjenicu da i drugi programi koriste F6.
Osnovno:
Snimanje i pauza su F10
Stop je F11
Ne počinjite dok ne čujete ton za početak snimanja.
Šaljem vam Portabilnu verziju, jer je Patch nepristupačan.
Imam svega jako malo šuma dok snimam, a kome smeta, može ga ukloniti u Sound Forge.
Program ima i audio recorder koji je takođe pristupačan.
Za ono što meni treba, nije ništa loššiji od Bandicama koji je totalno nepristupačan, a da kao neka jadnica pritiskam samo prečice i da ne znam šta se dešava, sa tim neću da se pomirim.
Evo i linka:

https://1drv.ms/u/s!AkyjO4HpIVmFjRzc6CCSc2QggU1_