Topics

DeskShare Digital Media Converter Pro v.4.13

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Digital Media Converter Pro 4
Možda će biti vaš omiljeni program za konverziju video datoteka, jer je sve bez kursora pristupačno osim klasičnih podešavanja.
Podešavanja formata su u samom convert meniju, tako da to neće biti problem.
Program šaljem i na telefonsku listu, jer iako se radi na računaru, podržava dosta mobilnih video formata za konverziju.
Zbog grafičkog izgleda cracka, installer je moj, pa kad valja i meni i na testnom računaru koji nije moj, valjaće i vama.
Znači, ne trebate lečiti program.
Kod svakog pokretanja ćete čuti:
Priprema za instalaciju, ali to traje jako kratko i neće ga biti problem koristiti.
Prvo u Tools meniju, pa u settings i u general, postavite folder u kome ćete čuvati video datoteke.
Može i audio, ali je prvenstveno namenjen za video.
Onda u format meniju dođite do tipa formata, npr.
Standard, pa desno i označite vaš omiljeni format, pa tabom do ok i potvrdite.
Potom add file u file meniju, pa dodajte file i onda na start convert.
Program ima čak i mogućnost nadgledanja foldera koji odredite i automatske konverzije iz tog foldera.
Mislim da je to super.
Eto, probajte, ako se ja nisam zarazila, valjda nećete ni vi.

Klikni za preuzimanje