Topics

dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

sead fazlic

pozdrav listeri dali neko ima tutorijal za program koji je radio hrvoje katić treba mi kako bi se podsjetio na neke stvari pošto montiram albansku muziku za svojuu dušu pa da se podsjetim kako ručno nešto obilježiti jer nemogu uvijek tačno u sekund odrezati onoliko koliko mi treba pa da to što je višak obrišem ručno.

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Pametnije da si to pitao na slikom, jer je Hrvoje sigurno tamo, nisam znala da je on to radio.
Meni isto nisu jasne neke stvari i najprostije što možemo koristiti je GoldWave.
Na Ukatu ima tutorijal.

6.8.2017. u 21:38, sead fazlic je napisao/la:

[...]

Blaž Petrović

Jednom sam več pitao pa hajde da pokušam ponovo.
Dali ko od vas koristi Reaper?
Nije samo Gold wave ima i Sound forge koji je još bolji.
[...]

Sound Forge većini nas stvarno ne treba, a i veliki je.
Ne koristim Reaper.
Ne znam ni kakav je to editor.

6.8.2017. u 22:52, Blaž Petrović je napisao/la:

[...]

to je editor gdje se mogu svirati i snimati elektronski instrumenti ako sam dobro razumio može se i montirati muzika sound forge sam koristio i koristim ga i danas ako mi zatreba jer dobar je za umiksavanje glasa i drugih stvari čak ui za centriranje i uljepšavanje zvuka znam da ima i normalizer ali ja sam ovo radio u sound forgeu a razlog što ne montiram mp3 datoteke u sound forgeu jeste taj da ja kod mp3 direkt katu mogu unijeti intervale ako ih znam i on mih izreže stim što lijwepo izreže ali ostane malih sitnica koje se mogu dotjerati s istim programom iz naslova ako čovjek zna ručne prečice za obilježavanje početka i kraja te se isti višak može izbrisati iz odrezanog eto zato mi trebaju prečice kontaktiraj hrvoja katića on koristi reaper za svoju muziku koliko ja znam
pa sigurno će ti pomoći koliko može još ako znaš i engleski onda ti može možda i upute poslati

6. 8. 2017. u 23:04, Mila Kuran je napisao/la:

[...]

šta je dobro u reaperu činimi se ako se nevaram da se mogu unositi i note.

[...]

Sasa Grbic

Pozdrav. Reaper je više za snimanje muzike i instrumenata. Nisam vidjeo da Reaper ima neke opcije za obradu glasa, tako da ga nisam puno koristio. Čak sam našao i besplatne skripte za njega.

Дана 6.8.2017., у 22.52, Blaž Petrović је написао/ла:

[...]

Saša kaži kako ga koristimo slepi šta sve je treba imati instalirano da ga možemo koristiti.
Ako ti nije teško. Znam da su jedni dodatni plugini koje treba imati.

[...]

Ilija Simeunovič

Ja koristim Reaper. Reaper je program za muzičku produkciju. Ima on
opcija za preradu glasa, ali ti trebaju pluginovi.
Za korišćenje Reapera trebaju ti skripte osara, ili Reaaccess skripte.
Uploadovaću negde, pa ću poslati.

--
send from acer

Blaž Petrović

Ma konačno. Mislio sam več da ga nitko neče poznati.
Kako staviš arm to recording? Kada pritisneš ctrl r da bi snimao dobijem obaveštanje no arm set to recording. Gde podesiš inpute i outpute kako da podesiš karticu za snimanje.
Hajde malo objasni ili napravi jedni tetorial na srpskom ako ti nije preteško. Reaper je inače odličan program.
Radi on sa Jawsom ili samo sa NVDA?
Hvala ti za odgovore. Pozdrav

[...]

Pozdrav, pa ako imaš hadje pošalji ili stavi link da jih skinem i kaži kako da se koriste po što ja nemam iskustva sa reaper-om.
Hvala unapred.
Pozdrav
Blaž

[...]

Ne znam o njemu puno. Snowman, koji pravi skripte za SoundForge je napravio i besplatne skripte za Reaper. Možeš ih naći na njegovom sajtu. Nisam se puno igrao sa reaperom.

Дана 7.8.2017., у 20.08, Blaž Petrović је написао/ла:

[...]

Evo link je ovde ako bude još koga interesovalo.
http://www.heartofiowa.net/~snowman/reaper.html

[...]

A ovaj drugi link je za Osaru.
https://github.com/nvaccess/osara
Napomena:
Kada se skine skripte obavezno je potrebno da se na kraju doda ekstenziju .exe. To nigde ne piše bar ja nisam nigde pronašao.
Dakle pravilno ime skripte glasi:
osara_2016.1pre-86,6ff4aa9f[1].exe
[...]

Evo ovde sam pronašao i podcaste u kojima je dobro objašnjeno kako se radi u Reaper-u. Samo malo je potrebno upotrebit google.
Naravno odlični su tetorialy kao i prezentacija.
http://audio.pizza/