Topics

2 pitanja

sead fazlic

pozdrav imam 2 pitanja što se tiče obrade zvuka znam da možda ova tema nije za listu slikom ali pošto ovo šaljem i na obradu zvuka pa reko možda na slikomu ima ljudi koji nisu tamo a ovdje jesu.
pa ovako
1 dali foobar podržava i pokreće opus format
2 kako u programu cool edit pro snimiti više traka ako se posjeduje matrica
dakle da matrica bude u jednoj traci a moj glas u drugoj
nekad sam to raduio perfekt
a sad danas kad sam probao nikako mi neide
a želim odpjevati nešto za svoju dušu i postaviti na youtube možda nešto radim pogrešno
a hvala unaprijed
a ako neradite s cool editom sa čim onda vi to radite koji se bavite muzikom
hvala još jednom na odgovorima

Sasa Grbic

Pozdrav. Foobar vjerovatno podržava taj format, a ako ga ne podržava onda sigurno imaš komponentu na njegovom sajtu. Za Cool edit ti ne znam ništa reći jer ga nisam nikad koristio.

Дана 28.9.2017., у 19.34, sead fazlic је написао/ла: