From: "sead fazlic" <sead.fazlic.getei.86@...>
To: <obradazvuka@groups.io>
Sent: Monday, February 19, 2018 12:57 PM
Subject: [obradazvuka] sound forge 9 pitanje

pozdrav listeri imam jedno pitanje kad je u pitanju sound forge 9 naime dali je kod njega.

moguće kao kod mp3 direct cut programa da se automaski unesu intervali i da ih on automaski označi odnosno selektuje

možda i može ali neznam kako

inače radio bih ovo označavanje sa mp3 direct cut

ali on nepodržava ogg format odnosno nemože ga uređivati pa ako nemože sound forge a postoji plugin ili kodek za mp3 direct cut za uređivanje ogg formata i to bi mi bilo od koristi

hvala unaprijed na pomoći

---
http://www.avg.com

Sasa Grbic

Pozdrav. Postoje markeri ali ne znam koliko su nama dostupni bez skripti.

Дана 19.2.2018., у 12:57, sead fazlic је написао/ла:

[...]

sead fazlic