Re: pitanje gubljenje na kvalitetu

sead fazlic

probao sam i uopšte se ne osjeti gubljenje na kvaliteti kada se sa 320 kbps spusti na 128.
nema nikakvog krckanja kvalitet je isti kao i kod 320 kbps
tako da ću smanjiti knjigu na 128 kbps ali ispod toga neidem jer inače 128 kbps je standard za mp3 i za muziku tako da mi je to dobro.
možda bi se i sa nekom profi opremom i primjetio neki gubitak ali za moje standardno uho i slušalice i za nas koji čitamo je kvaliteta zzvuka i više nego zadovoljavajuća
ali opet od ukusa do ukusa o tome se ne raspravlja jer svako ima različit ukus i nismo svi isti
lično ovo mi treba kako bih istu knjigu prebacio na 1 ili 2 cd - a i poklonio nekome
ja inače ćčuvam knjige u ogg formatu koji pri 128 kbps ima istu kvalitetu kao i mp3 ako ne i bolju o tome bi se već dalo debatirati ali zato što ima istu kvalitetu kao i mp3 pod ovim parametrima naj bolja strana i najbolji format ogg zauzima puno manje prostora od mp3 a svi ga playeri podržavaju što je odlično
15. 3. 2018. u 09:55, Аватар Перунов je napisao/la:

Донекле ће се изгубити квалитет и смањити величина. С обзиром на то да је у питању књига можда тај губитак на квалитету неће бити много упадљив.
Смањивао сам са 128 на 64 и након тога без проблема читао, тј. слушао књиге.
Покушај са једном датотеком и провери да ли ти одговара резултат.
Поздрав!
Дана 15.3.2018, у 8:21, sead fazlic је написао/ла:
pozdrav listeri imam jedno pitanje sa total audio mp3 konverterom poslednja verzija je u pitanju planiram da konvertujem jednu knjigu evo o čemu se tačno radi

od prijateljice sam dobio jednu knjigu u mp3 formatu i knjiga je oko 2 i nešto gb

sample rate joj je 48000 hz

a bit rate je 320 kbps

e sad mene zanima ako bih ostavio sample rate na 48000

 hz a bit rate smanjio na 128 kbps dali bih izgubio na kvaliteti zvuka odnosno dali bi se to primjetilo gubljenje kvalitete za uho

eto to je moje pitanje

.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.