Re: pitanje gubljenje na kvalitetu

Аватар Перунов

Донекле ће се изгубити квалитет и смањити величина. С обзиром на то да је у питању књига можда тај губитак на квалитету неће бити много упадљив.
Смањивао сам са 128 на 64 и након тога без проблема читао, тј. слушао књиге.
Покушај са једном датотеком и провери да ли ти одговара резултат.
Поздрав!
Дана 15.3.2018, у 8:21, sead fazlic је написао/ла:

pozdrav listeri imam jedno pitanje sa total audio mp3 konverterom poslednja verzija je u pitanju planiram da konvertujem jednu knjigu evo o čemu se tačno radi

od prijateljice sam dobio jednu knjigu u mp3 formatu i knjiga je oko 2 i nešto gb

sample rate joj je 48000 hz

a bit rate je 320 kbps

e sad mene zanima ako bih ostavio sample rate na 48000

 hz a bit rate smanjio na 128 kbps dali bih izgubio na kvaliteti zvuka odnosno dali bi se to primjetilo gubljenje kvalitete za uho

eto to je moje pitanje

.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.