Re: pitanje gubljenje na kvalitetu

Sasa Grbic

Pozdrav. Kada bi slušao na nekim boljim slušalicama primijetio bi sigurno gubitak kvaliteta. Možeš to probati uraditi pa vidjeti rezultat, mada ja nikad ne volim smanjivati bitrate nekom mp3 fajlu jer to uglavnom zna dati neke neželjene artefakte u zvuku.

Дана 15.3.2018., у 08:21, sead fazlic је написао/ла:

pozdrav listeri imam jedno pitanje sa total audio mp3 konverterom poslednja verzija je u pitanju planiram da konvertujem jednu knjigu evo o čemu se tačno radi

od prijateljice sam dobio jednu knjigu u mp3 formatu i knjiga je oko 2 i nešto gb

sample rate joj je 48000 hz

a bit rate je 320 kbps

e sad mene zanima ako bih ostavio sample rate na 48000

 hz a bit rate smanjio na 128 kbps dali bih izgubio na kvaliteti zvuka odnosno dali bi se to primjetilo gubljenje kvalitete za uho

eto to je moje pitanje

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.