Re: miksanje fileova sa sound forgeom 9

Danijela

Google is your best friend za sve to.
Iskreno, slažem se da treba da pomažemo jedni drugima, ali ni u kom
slučaju ne treba da se traže korak-po-korak objašnjenja za sve što
nekome nije jasno.

On 10/4/17, Sasa Grbic <sasagrbic@...> wrote:
Imaš u efektima razne opcije za to.

Дана 4.10.2017., у 18.57, sead fazlic је написао/ла:
evo našao sam i preuzeo audaciti no međutim kako da utišam da se
muzika čuje niže od glasa jer kad pritisnem miks nedobijem nikakve opcije
4. 10. 2017. u 01:30, Sasa Grbic je napisao/la:
Pozdrav. Možeš ga skinuti sa www.audacityteam.org a što se tiče
miksanja glasa i muzike imaš tu svašta.

Дана 3.10.2017., у 15.57, sead fazlic је написао/ла:
znači ako sam te dobro razumio za miksanje u glasa u muziku je
najbolji audaciti
pa ako je dobar kako umiksati glas u melodiju
3. 10. 2017. u 13:20, Sasa Grbic je napisao/la:
Za miksanje ti je najbolji Audacity. Ja u SF ništa ne miksam.

Дана 2.10.2017., у 20.03, sead fazlic је написао/ла:
pozdrav zanimame kako osim preseta u sound forgeu namjestiti da mi
se glas čuje jače od muzike

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.