From: "Mila Kuran" <kuranovicka@...>
Sent: Wednesday, August 30, 2017 9:41 AM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: [obradazvuka] Uklanjanje šuma

Šta vam je najbolje za uklanjanje šuma?
Ja uklanjam sa GoldWave prema presetu Noice Clipboard i nekad hm, nekad ostavi metala u zvuku.
Nisam gluva, čujem to lepo na slušalicama, a opet, ne volim ni da mi baš ostaje šum.
Da instaliram Adobe samo zbog toga, samo da bih uklanjala šum, malo mi je nelogično.
Hajde, možda stavim Forge, i sa njim sam radila sve i svašta, ali bih da čujem vaša iskustva.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.