Re: Wavepad sound editor 7.12

Blaž Petrović

Da znači mogu onu prošlu izbrisat? Ili je ono nešto specialna verzija za mastere pa mi takodjer može kada poslužiti?
Da isto je mali a komplikovan isto kao Reaper. Jedina razlika je izmedju toga što reaper ljudi nogo bolje znaju i koriste.
From: "Mila Kuran" <kuranovicka@...>
Sent: Sunday, August 13, 2017 9:20 PM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: Re: [obradazvuka] Wavepad sound editor 7.12

pa naravno, uvek pošaljem najnoviju verziju, a podstakao me je na razmišljanje onaj Reaper koji je onako mali, a isto tako komplikovan.
Može raditi mp3 datoteke.
Nemam pojma kad šta šaljem, jer ne čuvam poruke, a o datumima da i ne govorim.
Jednostavno, anarhista sam u neku ruku i to me još drži.

13.8.2017. u 21:15, Blaž Petrović je napisao/la:
Mila imam jedno pitanje. Kakva je razlika izmedju NCH WavePad Sound Editor Masters Edition 6.50 kojeg si slala 18.08.2016 i ovim osim toga da je ovo novija verzija?
Ono je bila verovatno neka master verzija.
I još nešto. Dali ovaj program poslužuje samo uredjivanju wave-a ili se može sa njim pravit i mp3-je?
Hvala ti na odgovoru.
Pozdrav
Blaž