Re: dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

Blaž Petrović

Evo link je ovde ako bude još koga interesovalo.
http://www.heartofiowa.net/~snowman/reaper.html

From: "Sasa Grbic" <sasagrbic@...>
Sent: Tuesday, August 08, 2017 9:43 AM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: Re: [obradazvuka] dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

Ne znam o njemu puno. Snowman, koji pravi skripte za SoundForge je napravio i besplatne skripte za Reaper. Možeš ih naći na njegovom sajtu. Nisam se puno igrao sa reaperom.

Дана 7.8.2017., у 20.08, Blaž Petrović је написао/ла:
Saša kaži kako ga koristimo slepi šta sve je treba imati instalirano da ga možemo koristiti.
Ako ti nije teško. Znam da su jedni dodatni plugini koje treba imati.