From: "Sasa Grbic" <sasagrbic@...>
Sent: Monday, August 07, 2017 9:53 AM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: Re: [obradazvuka] dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

Pozdrav. Reaper je više za snimanje muzike i instrumenata. Nisam vidjeo da Reaper ima neke opcije za obradu glasa, tako da ga nisam puno koristio. Čak sam našao i besplatne skripte za njega.

Дана 6.8.2017., у 22.52, Blaž Petrović је написао/ла:
Jednom sam več pitao pa hajde da pokušam ponovo.
Dali ko od vas koristi Reaper?
Nije samo Gold wave ima i Sound forge koji je još bolji.