From: "Ilija Simeunovič" <ilijasimeunovic08@...>
Sent: Monday, August 07, 2017 10:38 PM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: Re: [obradazvuka] dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

Ja koristim Reaper. Reaper je program za muzičku produkciju. Ima on
opcija za preradu glasa, ali ti trebaju pluginovi.
Za korišćenje Reapera trebaju ti skripte osara, ili Reaaccess skripte.
Uploadovaću negde, pa ću poslati.

Saša kaži kako ga koristimo slepi šta sve je treba imati instalirano da ga
možemo koristiti.
Ako ti nije teško. Znam da su jedni dodatni plugini koje treba imati.