From: "sead fazlic" <sead.fazlic.getei.86@...>
Sent: Monday, August 07, 2017 12:30 AM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: Re: [obradazvuka] dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

šta je dobro u reaperu činimi se ako se nevaram da se mogu unositi i
note.

6. 8. 2017. u 23:04, Mila Kuran je napisao/la:
Sound Forge većini nas stvarno ne treba, a i veliki je.
Ne koristim Reaper.
Ne znam ni kakav je to editor.

6.8.2017. u 22:52, Blaž Petrović je napisao/la:
Jednom sam več pitao pa hajde da pokušam ponovo.
Dali ko od vas koristi Reaper?
Nije samo Gold wave ima i Sound forge koji je još bolji.