Re: dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

sead fazlic

to je editor gdje se mogu svirati i snimati elektronski instrumenti ako sam dobro razumio može se i montirati muzika sound forge sam koristio i koristim ga i danas ako mi zatreba jer dobar je za umiksavanje glasa i drugih stvari čak ui za centriranje i uljepšavanje zvuka znam da ima i normalizer ali ja sam ovo radio u sound forgeu a razlog što ne montiram mp3 datoteke u sound forgeu jeste taj da ja kod mp3 direkt katu mogu unijeti intervale ako ih znam i on mih izreže stim što lijwepo izreže ali ostane malih sitnica koje se mogu dotjerati s istim programom iz naslova ako čovjek zna ručne prečice za obilježavanje početka i kraja te se isti višak može izbrisati iz odrezanog eto zato mi trebaju prečice kontaktiraj hrvoja katića on koristi reaper za svoju muziku koliko ja znam
pa sigurno će ti pomoći koliko može još ako znaš i engleski onda ti može možda i upute poslati

6. 8. 2017. u 23:04, Mila Kuran je napisao/la:

Sound Forge većini nas stvarno ne treba, a i veliki je.
Ne koristim Reaper.
Ne znam ni kakav je to editor.

6.8.2017. u 22:52, Blaž Petrović je napisao/la:
Jednom sam več pitao pa hajde da pokušam ponovo.
Dali ko od vas koristi Reaper?
Nije samo Gold wave ima i Sound forge koji je još bolji.
From: "Mila Kuran" <kuranovicka@...>
Sent: Sunday, August 06, 2017 9:46 PM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: Re: [obradazvuka] dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

Pametnije da si to pitao na slikom, jer je Hrvoje sigurno tamo, nisam znala da je on to radio.
Meni isto nisu jasne neke stvari i najprostije što možemo koristiti je GoldWave.
Na Ukatu ima tutorijal.

6.8.2017. u 21:38, sead fazlic je napisao/la:
pozdrav listeri dali neko ima tutorijal za program koji je radio hrvoje katić treba mi kako bi se podsjetio na neke stvari pošto montiram albansku muziku za svojuu dušu pa da se podsjetim kako ručno nešto obilježiti jer nemogu uvijek tačno u sekund odrezati onoliko koliko mi treba pa da to što je višak obrišem ručno.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.