Re: dali neko ima prezentaciju za mp3 direct kat

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Pametnije da si to pitao na slikom, jer je Hrvoje sigurno tamo, nisam znala da je on to radio.
Meni isto nisu jasne neke stvari i najprostije što možemo koristiti je GoldWave.
Na Ukatu ima tutorijal.

6.8.2017. u 21:38, sead fazlic je napisao/la:

pozdrav listeri dali neko ima tutorijal za program koji je radio hrvoje katić treba mi kako bi se podsjetio na neke stvari pošto montiram albansku muziku za svojuu dušu pa da se podsjetim kako ručno nešto obilježiti jer nemogu uvijek tačno u sekund odrezati onoliko koliko mi treba pa da to što je višak obrišem ručno.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.