Re: Izjednačavanje zvuka u datoteci

Mila Kuran <kuranovicka@...>

Da, to sam već odradila.

13.7.2017. u 14:53, Blaž Petrović je napisao/la:

Ja takodjer koristim mp3 gain i meni radi dobro.
NIje baš u nulu ali bolje to nego ništa.
From: "Mila Kuran" <kuranovicka@...>
Sent: Thursday, July 13, 2017 1:19 PM
To: <obradazvuka@groups.io>
Subject: [obradazvuka] Izjednačavanje zvuka u datoteci

Sa čim radite ovo ako vam je negde jači, negde tiši zvuk u datoteci?
Probala sam sa mp3 gain, malo je popravilo, ali ne dovoljno.
Problem je u tome što sam priču snimala na skypeu i što je strana koja snima dosta tiša.
GoldWave ista stvar, stari Adobe audition ne mogu da koristim na desetki.
Dakle, preporučujete li mi neki efekt ili preset ili program?
Samo mi je dovoljno reći šta, ne mora da mi se pokazuje.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.