Prilično sam alergična na razne vrste arhiva, pa se ponekad plati ceh, ali nema veze.
Treba mi za ono što je Saša spomenuo i to će valjda sutra uveče biti ok tamo.
Nisam profi.

13.7.2017. u 13:42, musicmaestro@... je napisao/la:

Sve radim u sound forge aplikaciji, ali bez obzira što ste tražili da ne detaljišemo, ja ću to učiniti, jer mislim da je potrebno zbog kompletne informacije.
U vašem slučaju, ja bih uradio fail ili onog ko je tiši, tako što bih izdvojio, sve njegove delove, spojio, i tako napravio novi, i onda ga nivelisao, i spojio sa onim koji je jači, i time dobio sasvim zadovoljavajući snimak.
Ili isekao i spojio sve delove dela koji je jači, i utišao ga, do nivoa onog tišeg dela, i spojio sa njim.
fail bi bio tiši, ali bi ceo bio tih, pa bi posle nivelaciju jačine odrađivao na već poznati način u sound forge aplikaciji.
To ispisivanjem, izgleda možda malo komplikovanije, ali je u praksi bar kad se tiče sound forge aplikacije, dosta jednostavno i komforno.
Problem su failovi ili njihov veliki broj u datotekama, koji se broje stotinama ili hiljadama.
Ja lično nisam našao neko razumno rešenje, sem, da kada neki fail unosim u datoteku, prilikom snimanja, poštujem neke standarde, koji ne bi pravili velika odstupanja u jačini prilikom emitovanja.
u ostalom takve stvari dešavaju se i u profesionalnim medijima, gotovo svakodnevno.
obratite pažnju i čućete da uvek posle emisije Šta radite bre, na prvom programu rts-a špica beogradske hronike koja počnje u 17.45 časova, drastično je jačeg intenziteta, i to se dešava svakog radnog dana, i nikoga zbog toga ne boli glava.
I ako uređujem mali internet radio, pokušavam, da slušaoce ne terorišem na takav način.
ali to se dešava, jer je nemoguće kontrolisati 24000 snimaka, koliko je trenutno u njegovom opticaju.
Završio sam.

-----Original Message----- From: Mila Kuran
Sent: Thursday, July 13, 2017 1:19 PM
To: obradazvuka@groups.io
Subject: [obradazvuka] Izjednačavanje zvuka u datoteci

Sa čim radite ovo ako vam je negde jači, negde tiši zvuk u datoteci?
Probala sam sa mp3 gain, malo je popravilo, ali ne dovoljno.
Problem je u tome što sam priču snimala na skypeu i što je strana koja
snima dosta tiša.
GoldWave ista stvar, stari Adobe audition ne mogu da koristim na desetki.
Dakle, preporučujete li mi neki efekt ili preset ili program?
Samo mi je dovoljno reći šta, ne mora da mi se pokazuje.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.