Re: Radio Boss

Аватар Перунов

Одавде сам преузео Бос 5.6.0.7:

http://topload.pro/sl/AYJWl50sTt6GUhJ9VCivdkuVynGheiIKlKV5r1BVhSr2HRFguRRjmDBsk4ZqttFN4pzu5F9412I_bQs0bBf8HQ

Дана 26.6.2017, у 7:05, Stevan Kunst је написао/ла:

Kada instalirate program pritisnite control shift a da uključite mod
za osobe s oštećenjem vida

On 25/06/2017, Mila Kuran <kuranovicka@...> wrote:
360 security svašta uklanja i skoro je maksimalno nepristupačan.
Džaba što je dobar.
Za nas džaba.

25.6.2017. u 21:38, Sasa Grbic je napisao/la:
Pozdrav. Koristim Windowsov defender i on se ne buni. Program kod mene
uredno radi.

Дана 25.6.2017., у 20.59, Аватар Перунов је написао/ла:
Здраво Саша,

Хвала за постављање програма, али код мене га антивирус уклони чим га
преузмем.

Да ли је код тебе све у реду по питању штеточина?

Дана 25.6.2017, у 20:23, Sasa Grbic је написао/ла:
Evo ga.

http://uptobox.com/rad1a7xt7sw9

Дана 25.6.2017., у 15.32, Аватар Перунов је написао/ла:
Не било ти заповеђено, метни га негде. Изгледа да би могао бити од
користи.

Дана 25.6.2017, у 1:30, Sasa Grbic је написао/ла:
Pozdrav. Ima li među nama, članovima ove liste, onih, osim mene,
koje zanimaju softveri za emitovanje muzike na radio stanicama?
Tražeći na nsane forumu Station playlist studio i creator naiđoh
na Radio Boss program. Ja imam legalnu pro verziju Station
playlist Creatora i Studija 4.33, a jedina krekovana verzija koju
sam ja našao je 4.30. Od petica nažalost ni jedna nije krekovana.
Kako proizvođač piše, Radio Boss je pogodan za radio stanice,
klubove, barove, zdravstvene ustanove, za didžejeve, jednom
riječju za sve one koji imaju potrebu za automatizovanim puštanjem
muzike. Kada sam instalirao Radio Boss, program je onako, bio polu
pristupačan. Čačkajući po njemu otkrih u view meniju stavku
accessibility (screen reader). Uključivši tu opciju, pristupačnost
se drastično povećala. Program mi se čini mnogo moćniji od Station
playlist studija, bar od ove verzije koju ja imam. Ako ima
zainteresovanih, podigao bih ovaj softvare negdje pa da
razmjenjujemo iskustva.

.

.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.