Re: Radio Boss

Аватар Перунов

Код мене је 360 и са твојом датотеком ми је правио проблем па сам потражио другу и преузео без проблема.

Верзија коју сам преузео је 5.6.0.7

За почетак сам успео да га покренем да свира. Хехехе...

Хвала ти за овај предлог. Наредних десетак дана нећу бити у прилици да се позабавим са њим, али након тога свакако хоћу.

Поздрав!

Дана 25.6.2017, у 21:38, Sasa Grbic је написао/ла:

Pozdrav. Koristim Windowsov defender i on se ne buni. Program kod mene uredno radi.

Дана 25.6.2017., у 20.59, Аватар Перунов је написао/ла:
Здраво Саша,

Хвала за постављање програма, али код мене га антивирус уклони чим га преузмем.

Да ли је код тебе све у реду по питању штеточина?

Дана 25.6.2017, у 20:23, Sasa Grbic је написао/ла:
Evo ga.

http://uptobox.com/rad1a7xt7sw9

Дана 25.6.2017., у 15.32, Аватар Перунов је написао/ла:
Не било ти заповеђено, метни га негде. Изгледа да би могао бити од користи.

Дана 25.6.2017, у 1:30, Sasa Grbic је написао/ла:
Pozdrav. Ima li među nama, članovima ove liste, onih, osim mene, koje zanimaju softveri za emitovanje muzike na radio stanicama? Tražeći na nsane forumu Station playlist studio i creator naiđoh na Radio Boss program. Ja imam legalnu pro verziju Station playlist Creatora i Studija 4.33, a jedina krekovana verzija koju sam ja našao je 4.30. Od petica nažalost ni jedna nije krekovana. Kako proizvođač piše, Radio Boss je pogodan za radio stanice, klubove, barove, zdravstvene ustanove, za didžejeve, jednom riječju za sve one koji imaju potrebu za automatizovanim puštanjem muzike. Kada sam instalirao Radio Boss, program je onako, bio polu pristupačan. Čačkajući po njemu otkrih u view meniju stavku accessibility (screen reader). Uključivši tu opciju, pristupačnost se drastično povećala. Program mi se čini mnogo moćniji od Station playlist studija, bar od ove verzije koju ja imam. Ako ima zainteresovanih, podigao bih ovaj softvare negdje pa da razmjenjujemo iskustva.

.

.

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.