Re: Prodam profesionalnu zvučnu karticu RME ADI 2 PRO

sead fazlic

ni ja nemam tu sumu ali meni i netreba neka posebna profi jabih volio naći neku klasičnu eksternu usb karticu pod uslovom da je metalna i da se takve proizvode jer plastika brzo puca a ja imam 1 usb stik metalni nebiga dao nizašta na svijetu tako da ako neko zna  da postoji neki proizvođač a da proizvodi klasične metalne usb zvučne karte neka javi hvala
04.02.2017. u 18:09, Blaž Petrović je napisao/la:

Pozdrav,
Mislio sam tamo oko 1550 evra. Ali ide baš za profi stvar. Možda si procitate koji review kojih ima nekoliko na internetu. Ali po što nije dugo vani možda tamo od novembra nema jih dosta. Ide za sasvim nov proizvod.

Sent: Saturday, February 04, 2017 2:03 PM
Subject: Re: [obradazvuka] Prodam profesionalnu zvučnu karticu RME ADI 2 PRO

koja je cijena
03.02.2017. u 23:16, Blaž Petrović je napisao/la:
Pozdrav svima na listi.
Dobio sam očikivanu baš odličnu karticu RME Adi 2 pro.
Za inštalaciju je veoma jednostavna. Ima 2 inputa i 2 outputa. Ima mogučnost dual phones što znači da možemo u isto vreme da imamo priključene dvoje slušalice.
Nema predpojačala ali ima linijski ulaz. Nema nikakvog softwera dakle sve se radi u softweru sa kojim radite.
Zvuk je odličan. Ima baš dobar frekvencijski razpon. Dubina i širina stereo slike su fenomenalni. Srednji i visoki su odlični. Ima nekoliko internih filtera sa kojima se podešava zvuk i ako su proemene veoma male i jih je veoma teško primjetiti. Karticu usporedjuju sa ozbiljnim Mytec bruclin converterom. Profesionalci kažu, da je još bolja od njega.
Ovde ima i optika adat/spdif. A zaboravili nisu i na aes ebu.
Ima mogučnost pojačanja basova i visokih tonova kao i loudness funkciju. Dakle nije mišljena samo za profesionalce nego i za hifi guruje koji vole savršen dac.
Na kraju razlog zašto ju prodajem:
Treba mi više kanala.
Više informacije možete pročitati na stranici od RME
Pozdrav svima
Blaž Petrović

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.