Re: Prodam profesionalnu zvučnu karticu RME ADI 2 PRO

Blaž Petrović

Ja sam mislio tamo oko 1550 evra možda malo manje. Dostava nije problem.
Kartica nema ni dva tjedna. Ako bi zase još jednom kupovao uzeo bi ufx+ koja je još skupljija od ove ali ima i više kanala.

From: Sasa Grbic
Sent: Saturday, February 04, 2017 12:29 PM
Subject: Re: [obradazvuka] Prodam profesionalnu zvučnu karticu RME ADI 2 PRO

Ee, kolika je cijena toga čuda? Želim ti svu sreću pri prodaji. Vjerovatno je za mene trenutno preskupa, a pitanje je i dostave.

On 3.2.2017. 23:16, Blaž Petrović wrote:
Pozdrav svima na listi.
Dobio sam očikivanu baš odličnu karticu RME Adi 2 pro.
Za inštalaciju je veoma jednostavna. Ima 2 inputa i 2 outputa. Ima mogučnost dual phones što znači da možemo u isto vreme da imamo priključene dvoje slušalice.
Nema predpojačala ali ima linijski ulaz. Nema nikakvog softwera dakle sve se radi u softweru sa kojim radite.
Zvuk je odličan. Ima baš dobar frekvencijski razpon. Dubina i širina stereo slike su fenomenalni. Srednji i visoki su odlični. Ima nekoliko internih filtera sa kojima se podešava zvuk i ako su proemene veoma male i jih je veoma teško primjetiti. Karticu usporedjuju sa ozbiljnim Mytec bruclin converterom. Profesionalci kažu, da je još bolja od njega.
Ovde ima i optika adat/spdif. A zaboravili nisu i na aes ebu.
Ima mogučnost pojačanja basova i visokih tonova kao i loudness funkciju. Dakle nije mišljena samo za profesionalce nego i za hifi guruje koji vole savršen dac.
Na kraju razlog zašto ju prodajem:
Treba mi više kanala.
Više informacije možete pročitati na stranici od RME
Pozdrav svima
Blaž Petrović

Join obradazvuka@groups.io to automatically receive all group messages.