Re: AbyssMedia Audio Converter Plus 5.2.0.0

Ilija Simeunovič

Zanimljiva stvarčica. Kad si već spomenula, moj zahtev za pridruživanje interportu je odbijen. Valjda njima tako dunulo.

Sent from TypeApp

On 3. феб 2017., at 15.54, Mila Kuran <kuranovicka@...> wrote:
Da, samo što Switch nema mogućnost obrade zvuka tokom konverzije, one
minimalne, naravno.
Pored toga, NCH dosta agresivno nudi svoje komponente.
Jeste pristupačan, ali i ovo drugo stoji.
Da...
Keep the original directory structure se čekira ako ste podesili da vam
se konvertuju i podfolderi.
Inače će od konverzija da ispadne džumbus što se tiče urednosti, XD
Sve u svemu, i ovde da kažem...
Samo na interport, na pričaj pričaj, na korisno i ovde može da stigne
neki program pod mojim imenom.
Tu sam prijavljena i nigde drugde.
Kako su počeli na liste da stižu razni kvazi programi pod lažnim
imenima, kod mene konkretno možete slobodno proveriti cc polje.
Ako se ja nisam zarazila, nećete ni vi.
Ako sam se zarazila, verovatno ću biti u fazi dizanja novog sistema, a
ne testiranja programa.
Elem, pazite šta installirajte.
Nekad skupo košta kad se nešto odmah proba.

3.2.2017. u 15.45, "Momčilo Marinković je napisao/la:
Baš gledam program je sličan kao Switch Sound File Converter.
----- Original Message ----- From: "Аватар Перунов"
<zmajodvozdovca@...>