Aria-live with atomic = false doesn't work in chrome?

DaVid

I was implementing  a web chat. I wanted screen readers to read the new messages. So I used role="log", is equivalent to aria-live = "polite" and aria-atomic = "false".
But in chrome, NVDA and other screen readers read all messages in the list.
I don't know if its an issue of chrome or can be solved from screen readers. I didn't report this as an issue because seems to be a common issue with chrome.
What do you think? Can this be fixed for NVDA?

I'm using VUEJs, and react in another project too. But this happens even in the oficial example.
See the w3c example here:

Regards,
David CM
Ingeniero en computación (ITCR)
Experto certificado en NVDA.
correo: dhf360@...

Encuentra mis proyectos libres en github.
y las publicaciones en mi canal de youtube.

Suscríbite y aprende en mis grupos de correo y facebook:
Programación accesible:
Envía un correo de suscripción a la dirección: programacionaccesible+subscribe@...
O participa en Programación accesible en Facebook.

tiflotronica: Si te gusta la electricidad y los chips ¡Aprende y aporta sobre este tema tan apasionante!
Envía un correo de suscripción a la dirección: tiflotronica+subscribe@...
Si te gusta la producción o ejecución de instrumentos musicales, participa en Músicos ciegos y de baja visión en facebook.
También puedes hacer tus consultas sobre tu lector de pantallas favorito en la comunidad de NVDA en español (facebook)

Join nvda-devel@groups.io to automatically receive all group messages.