Topics

two words practice morserino

Tommy Clemmensen

Hej

Jeg er begyndt at øve to ord med morserino'en nu

Har uploaded two words txt med comma så jeg skal sende det hele retur samtidig og det går faktisk ganske godt, med en del af ordrene, selvom nogle af dem er lidt for svære endnu.

Det virker faktisk ganske udemærket med echo træneren, dog kan der godt komme sende fejl da jeg jo ingen pause har.

Jeg har mest succes på 15 wpm, men har også haft et par rigtige på 18 wpm, øver dog mest 15 wpm, men 18 wpm er lidt for svært endnu.

Jo mere jeg lærer sætningerne udenad, jo nemmere kan jeg genkende dem også kan jeg bedre koncentrere mig om at sende, og får da også en del rigtige indenfor de 5 forsøg.

I've started practicing two words with the morserino now

Have uploaded two words txt with comma so I have to send it all back at the same time and it actually goes quite well, with some of the orders, although some of them are a little too difficult yet.

It actually works quite well with the echo trainer, though there may well be errors since I have no break.I have had the most success at 15 wpm, but have also had a couple of real at 18 wpm, practicing at most 15 wpm, but 18 wpm is a little too difficult yet.

The more I learn the sentences by heart, the easier I can recognize them, the better I can concentrate on sending, and then I get some right within the 5 attempts.

Tommy de oz1thc

eks:

Im,sorry =
Its,over =