Import E-terra in Qgis

maxstyle15

Buna ziua,

Fiind novice intr-ale GISului, va rog sa-imi spuneti daca se poate importa cumva portalul E-Terra (geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html) in QGIS.

Va multumesc si va doresc o zi placuta in continuare!

Cu stima,
Paul Anghel

Dan Pop

E interesant. Ma intereseaza si pe mine. Eu deocamdata import doar extrase din E-Terra

On Monday, December 6, 2021, 12:36:51 PM GMT+2, maxstyle15 via groups.io <maxstyle15@...> wrote:

[...]

Adrian Carac

E cu dus si intors.
Uneori merge ArcGIS Map/Feature Service cu linkurile acesta:
Administrativ (Judete, Unitati administrativ teritoriale) https://geoportal.ancpi.ro/maps/rest/services/Administrativ/Administrativ_nou/MapServer/
Corpuri de proprietate (CP_Yellow) (doar Map Service) https://geoportal.ancpi.ro/maps/rest/services/ANCPI/CP_Yellow/MapServer/
Ambele cu Referer setat https://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html
Uneori insemnand rar.
Daca ai user si parola la Eterra poti folosi API-uri sa iti importi ESRIJSON dar nu am reusit sa scriu ceva concret in python sa mearga automat. Deocamdata folosesc FME pentru ce exporturi am nevoie.

Adrian Carac

Albert Kalman <kalman.albert@...>

1.Nici nu ne așteptăm să meargă.

2. Daca ne poți spune care este procedura  de a obține user si parola la Eterra pentru a folosi API-uri pentru  ESRIJSON. Asta este o informație care nu circulă decât în „circuit închis”. Asta e soluția cea mai practica.  Fiecare se joaca apoi cum vrea.

Mulțumim!

Albert Kalman