grid Bucuresti

Benedic Codrut George

Buna ziua!

Pentru planul cadastral Bucureşti „actual” (ultimul cadastru general al oraşului) scara 1:500 şi 1:2000, de pe acest site: https://www.ideiurbane.ro/docubucuresti-planuri-harti-si-alte-documente/stiti unde pot gasi gridul cu dispunerea planselor?

Multumesc!

O zi buna!

Codrut Benedic

alexandra_teodor

Bună ziua!

V-ar putea fi de folos planul 1:15.000, în principiu ar trebui să corespundă. Găsiți în attach.
Din păcate nu mai știu să vă spun de unde-l am - de pe la colegi. Nu am o sursă oficială.

Cele bune,

***

Alexandra Teodor
PhD Teaching Assistant, Heritage Conservation @ UAUIM, Bucharest, Romania
(+40)740.499.138 | alexandra_teodor@... | https://uauim.academia.edu/AlexandraTeodor

Acest mesaj și orice document pe care îl conține sunt informații confidentiale …și adresate
exclusiv destinatarului. Utilizarea neautorizată, diseminarea, distribuirea și/sau copierea sunt interzise.

This message and any documents it contains are confidential information, exclusively addressed
to the recipient. Unauthorized use, dissemination, distribution and / or copying are prohibited.