Website nou/vechi geo-spatial.org

geo-spatial.org

Dragi colegi,

După cum știți, de ceva vreme, website-ul nostru a întîmpinat ceva probleme tehnice ce au făcut ca o parte din conținut să nu fie disponibil. În tăcere, în timp, am remediat cele mai multe din probleme, nefăcînd însă public acest lucru. Nu ne-am ascuns de motoarele de căutare care au "găsit" conținutul la adresa http://geo-spatial.org/vechi. I-am zis "vechi" pentru că e cazul să avem un site adus la nivelul zilelor noastre. Noul site este încă la nivel de proiectare dar ne dorim să avem o primă versiune funcțională în următoarele luni. Evident, va fi mult de lucru și orice ajutor este apreciat. De aceea, cine are ceva timp liber în următoarele 2-3 luni și i-ar plăcea să se implice în acest demers este încurajat să ne contacteze la contact@... sau pe canalul de Slack [1].

Cele bune,
Echipa geo-spatial.org

[1] https://geospatialorg-1.slack.com/join/shared_invite/zt-cle5seo4-u9Bbr_mSV8R_BiROSGWr2A