QGIS - stergere date din tabelul atribut

quantum survey

Bună ziua tuturor,
Am o mică problemă cu editarea unor puncte in qgis si anume cu informatiile din tabelul atribut
După ce am importat layer-ul de tip punct in qgis cu toate informațiile, l-am reproiectat din wgs 84 in stereo 70 - 3844, după care
am început editarea acestor puncte prin mutarea acestor pe poligoanele din proximitate, dupa modificare poziției unui punct prin mutare
și salvarea punctelor, toate datele din tabelul atribut imi dispar pur și simplu.

Nu știu de unde se trage această eroare, aș avea nevoie de ajutor.

Mulțumesc anticipat !

nagyrobi_r@yahoo.com

Bună.

Ce fel de date folosești? Shp, dxf, postgis?