rectificare moca

Torok Zsolt

"din 2018" a se citi "din 2021"

Dr. Zsolt C. TÖRÖK
("Co-operation is my middle name")

The information is intended for the addressee and may contain confidential and/or privileged material. If you receive this in error please delete the material and contact the sender. Thank you!
Miscellaneous:
b). other contact-possibilities and/or personal pages at/on: facebook ; LinkedIn ; ResearchGate ; skype: torok_zsolt2004 ; twitter a.s.o.
mobile (HU): +36 30 844 7599
mobile (RO): +4 0745 025 463
torok_zsolt2004@...
torokzsolt2010@...
torokzsolt@...

On Wednesday, 24 November 2021, 11:54:54 GMT+3, Torok Zsolt via groups.io <torok_zsolt2004@...> wrote:

Domnule Profesor Nițu,
O fi fost rezultate ale voluntariatului.
Atunci, logic, e muncă moca...
Prin anii '90 și cam până la jumătatea celor de 2000' au am voluntariat până mi-a dat sângele prin nas...
(și la ONG-uir, și la servici, și la scris propuneri de proiecte - nu contează că pentru locul de muncă sau pentru alte institute - etc.)
Până am învățat de la colaboratorii din Olanda (de la RIZA, de la cei din Lelystad, de la cei din Wageningen etc.) să nu fim fraieri.
Ceea ce este de înțeles.
Adică, de ce să miști vreun deget degeaba... dacă poți face același lucru pentru 50 euro / oră?
Mai ales că e legal.
Conform HG 8 / 2018.
(în copia atașată a se vedea tabelul 2, de pe pagina 6 a Monitorului Oficial nr. 62 din 22 ianuarie 2021)

[...]

On Wednesday, 24 November 2021, 10:02:59 GMT+3, nitu.constantin via groups.io <nitu.constantin@...> wrote:

E discutabilă problema. Depinde de timpul limitat cât este sub licență protejată. Ia serviți aici un manual pentru care eu nu am încasat niciun leu. Pentru toate cărțile tipărite nu am încasat un leu.  Așa că le poun la dispoziție pe web. Că democrația se oprește la unele porți....

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere.” Galileo Galilei

Gl. bg. (r.) prof. univ. dr. ing. Constantin Nitu

On Tuesday, November 23, 2021, 10:58:26 PM GMT+2, Vasile Crăciunescu <vasile@...> wrote:

Salutare, Codruț!

Din păcate, solicitarea ta nu este OK. E drept, în această comunitate, promovăm accesul (elegant) la deschis la cunoștințe și date geospațiale. Dar, în același timp, nu putem accepta solicitări ce pot duce la încălcarea drepturilor de autor. Și cam despre asta este cazul în mesajul tău, unde soliciți acces la o operă scrisă ce nu a fost publicată de autor sub o licență liberă. Poate că ție (și altora) îți sună ciudat, dar postarea ta instigă la încălcarea prevederilor legale din România. Personal, își pot împrumuta respectivele cărți, pentru că le-am achiziționat atunci cînd au fost publicate și pentru că am dreptul să-mi împrumut achizițiile. Altfel, te informez că viitoarele tale postări pe acest canal vor fi moderate, pentru a preveni situații ca cea de față.

Cele bune și în speranța că am fost corect înțeleși,
Vasile, în numele geo-spatial.org

On 20.11.2021 04:39, Benedic Codrut George wrote:

Bună ziua!

Mă scuzați pentru deranj!

Aveți cumva și îmi puteți trimite scanate pe adresa de e-mail codrut.benedic@... cărțile:
Măsurători terestre - Fundamente, Vol. I, editura Matrix;
Măsurători terestre - Fundamente, Vol. III, editura Matrix?

Mulțumesc!

O zi bună!

Codruț Benedic

Razvan Fazacas <fazacasgir@...>