convertire jpg.aux.xml pentru deschidere in QGis

Benedic Codrut George

Buna ziua!

Ma puteti ajuta sa-mi convertiti acest fisier arhivat, format jpg.aux.xml, intr-un fisier al carui format sa-l pot introduce in QGis pe coordonate?

Multumesc!

O zi buna!

Codrut Benedic

Salutare, Codruț,

Este suficient să aduci fișierul rodnei3_www.tenereclub.ro.jpg în QGIS.
Acesta va ști să folosească rodnei3_www.tenereclub.ro.jpg.aux.xml pentru
a poziționa corect pe coordonate fișierul în format .jpg. Important e ca
fișierele să se găsească în același director și să-și păstreze numele.

Cele bune,
Vasile

On 02/02/2021 19:42, Benedic Codrut George wrote:
[...]

<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Iulian Iuga

Sterge (redenumenste cumva ) nenorocirea aia de xml, redenumeste extensia jgwx in jgw si importa jpegul in qgis.

O sa pice bine, atentie ca QGIS default va pune proiectul in epsg 4326. Asigneaza tu manual epsg:3844 la jpeg ca dupa ce stergi xml-ul ala de la o sa-si piarda proiectia, dar o sa stea corect in world ca il ajuta jgw-ul

Bafta

Iulian

[...]

Da, Iulian are dreptate. M-am grăbit și am crezut că's bune coordonatele.

Numai bine,
Vasile

On 02/02/2021 21:15, Iulian Iuga via groups.io wrote:

[...]

Mihai Cosmin

Salut Codrut,

Atasat fisierul.
L-am deschis in QGIS fara probleme, selectezi la proiectie Pulkovo_1942_58_Stereo70, asa cum era proiectia in fisierul original.
(sper sa mearga atasata arhiva)

Mihai

--
Cu stima,
Mihai Cosmin

Benedic Codrut George

Am reusit prin exportul ca tif, tfw.

Multumesc pentru toate raspunsurile!

A fost o eroare nu stiu care, sau poate in versiunea QGis 3.16.0-Hannover s-o fi schimbat ceva, n-am idee.

O zi buna tuturor!

Codrut Benedic

On Wed, Feb 3, 2021 at 9:28 AM Mihai Cosmin <mihai.kosmin@...> wrote:
[...]

Am folosit QGIS 3.4. Ca idee, incearca sa nu descarci ultima versiune de QGIS care apare. E valabil in general si la inceput nu am crezut asta, dar incearca versiunile "stable", iar intre timp vezi reactia userrilor la ultima versiune aparuta, si apoi descarc-o si foloseste-o, daca totul pare sa fie in regula.
Spre exemplu, nu am reusit sa fac niste georeferentieri pe QGIS 3.12 (parca) la un coleg, desi la mine mergeau perfect (tot pe 3.4).
Ciudat, dar nasol. :)

Succes Codrut!

Mihai