Re: informatii COVID

Bună Codruța,

Mulțumim pentru aprecieri! Doamna Șercan îmi poate scrie mie la
vasile@geo-spatial.org sau https://www.facebook.com/vasilecraciunescu.
Mulțumim și pentru implicare!

Cele bune,
Vasile

On 28/03/2021 22:54, arin wrote:
Buna, tuturor :)

In primul rand: felicitari infinite pentru harta interactiva: e SINGURUL
site pe care nu omit NICIODATA sa-l accesez, daca intru pe Internet! Imi
dau seama ca implica fff. multa munca (voluntara, din cate stiu) - asa
ca nu pot decat sa va admir pentru tenacitate!

In al doilea rand: nu stiu cati dintre voi o stiti pe Emilia Sercan (de
la PrresOne), tipa care a documentat cateva sute de plagiate - si care,
in unele cazuri, chiar a OBTINUT rezultate (in sensul retragerii de
doctorate samd.).

Ea a inceput mai de mult o campanie de solicitari de informatii (pe
L544) pe tema situatiilor COVID; la unele a avut rezultate, la altele
nu, la altele chestii inutilizabile samd...

Mi-am zis ca poate ar fi interesant sa schimbati ceva impresii /
experiente sau / si poate chiar sa colaborati pe tema asta si am
intrebat-o daca ar fi interesata; a zis ca, de principiu, da. Deci daca
sunteti de acord, decideti care dintre voi ar trebui sa tina legatura cu
ea si dati oarece date de contact ;)

Nu va ascund ca harta voastra ma pune serios pe ganduri, inca de
asta-toamna  -  nu in sensul ca voi n-ati pune datele corect pe ea
(atatea cate aveti) ci in sensul ca, din ea, reiese ca, undeva, ceva, e
"putred in Danemarca".

Inca o data, felicitari! :)

Codruta

Join geo-spatial@groups.io to automatically receive all group messages.