Re: date_spatiale_in_caz_de_subsecretar_de_stat

Dragă Zsolt,

Știm că în țara asta sînt multe multe probleme și că rezolvarea lor stă, de cele ma multe ori, în alegerea omului potrivit la locul potrivit. Pe de altă parte, credem în separarea subiectelor, iar lista aceasta de discuții are un scop eminamente tehnic/educațional. De aceea, chiar dacă dacă politicul are implicații majore în viața noastră profesională, te rugăm să înțelegi că locul lui nu este aici.

Îți mulțumim mult pentru înțelegere.

Cele bune,
Vasile

On 27/03/2021 14:27, Torok Zsolt via groups.io wrote:
Stimati geo-spatiali,
M-au cam scos din sărite și mioriticii dobrogeni și nu numai, așa că până la urmă tot voi depune candidatura pentru funcția de Guvernator al Administrației Rezervației Biosferei Delta Dunării.
Puține schimburi de replici găsiți la: https://www.facebook.com/zsolt.torok.378/posts/3968283436561824
Revolta în sine era pe site-ul lansat de PLUS-USR (cei care au urmărit subiectul știu că e vorba de seria celor 8 dezbateri de sub egida DeltaVie).
Ca urmare, în cazul în care Cioloș acceptă nominalizarea mea în vederea aprobării de către Tánczos (de la UDMR) pentru funcția de Subsecretar de Stat (că ăsta este rangul Guvernatorului ARBDD), vă rog să mă sprijiniți în demersul de a transforma Delta Dunării intr-o zonă care merită de a fi (pe de o parte) protejată și (pe de altă parte) vizitată.
Poate unii dintre voi ați văzut fotografiile realizate în prea multe locuri din RBDD care put a urină și lăsătură de cai, vaci, oi etc
Sau despre popularele zone costiere cu tufele de țipirig (la plaja Vadu) și sălcioară (la plaja Corbu) după care găsești doar mormane de hârtii igienice, tampoane ș.a.m.d.
Asta este realitatea, așa că de la asta aș fi nevoit să pornesc din 27 aprilie.
Mersi anticipat pentru eventualul vostru ajutor!
Toate cele bune!
Cu stimă,
Dr. Zsolt C. TÖRÖK
("Co-operation is my middle name")

The information is intended for the addressee and may contain confidential and/or privileged material. If you receive this in error please delete the material and contact the sender. Thank you!
Miscellaneous:
b). other contact-possibilities and/or personal pages at/on: facebook ; LinkedIn ; skype: torok_zsolt2004 ; twitter a.s.o.

Join geo-spatial@groups.io to automatically receive all group messages.