Re: convertire jpg.aux.xml pentru deschidere in QGis

Mihai Cosmin

Am folosit QGIS 3.4. Ca idee, incearca sa nu descarci ultima versiune de QGIS care apare. E valabil in general si la inceput nu am crezut asta, dar incearca versiunile "stable", iar intre timp vezi reactia userrilor la ultima versiune aparuta, si apoi descarc-o si foloseste-o, daca totul pare sa fie in regula.
Spre exemplu, nu am reusit sa fac niste georeferentieri pe QGIS 3.12 (parca) la un coleg, desi la mine mergeau perfect (tot pe 3.4).
Ciudat, dar nasol. :)

Succes Codrut!

Mihai

On Wed, Feb 3, 2021 at 9:39 AM Benedic Codrut George <codrut.benedic@...> wrote:
Am reusit prin exportul ca tif, tfw.

Multumesc pentru toate raspunsurile!

A fost o eroare nu stiu care, sau poate in versiunea QGis 3.16.0-Hannover s-o fi schimbat ceva, n-am idee.

O zi buna tuturor!

Codrut Benedic

On Wed, Feb 3, 2021 at 9:28 AM Mihai Cosmin <mihai.kosmin@...> wrote:
Salut Codrut,

Atasat fisierul.
L-am deschis in QGIS fara probleme, selectezi la proiectie Pulkovo_1942_58_Stereo70, asa cum era proiectia in fisierul original.
(sper sa mearga atasata arhiva)

Mihai

On Tue, Feb 2, 2021 at 9:01 PM Benedic Codrut George <codrut.benedic@...> wrote:
Buna ziua!

Ma puteti ajuta sa-mi convertiti acest fisier arhivat, format jpg.aux.xml, intr-un fisier al carui format sa-l pot introduce in QGis pe coordonate?

Multumesc!

O zi buna!

Codrut Benedic

--