les Angela en voorstellen

Tigress <tigress2003@...>

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar ik zal me hier vast gauw thuisvoelen.
Ik woon in het oosten van het land, samen met mijn man en 3 katten. De zonen hebben het huis al lang verlaten. De oudste woont met zijn gezin in London.
Ik heb door gezondheidsproblemen genoeg computertijd, maar meestal probeer ik wel ‘een rondje’ (tot in Duitsland aan toe) te rijden met mijn scootmobiel, met als trouwe begeleider mijn camera. Samen shoppen we en gaan veel naar dierentuinen; vooral Tierpark Nordhorn, dat vlak om de hoek ligt.
Ik heb heel veel lessen van Anja gemaakt, maar deze toevallig nog niet. De mooie tube is van Riet. Meestal vergeet ik dat laatste erbij te zetten (ik heb een herseninfarct gehad, zodoende verwar ik nog wel eens wat)
Mochten jullie vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Lieve groetjes van Irene/Tigress

Join framegroep-psp@groups.io to automatically receive all group messages.