Nieuw in de groep

Daisy <desiree.wehnes08@...>

Hallo allen,

Sinds gister ben ik nieuw in deze groep. Ik ben Daisy, dit is mijn (echte) 2e naam. Mijn echte naam is Desiree. Ben 65 jaar en heb 2 kinderen en 4 kleinkinderen, waarvan 1 een sterretje.

Sinds 2006 ben ik al bezig met PSP, heb vroeger ook een groep gehad en veel ervaring met PSP opgedaan. Door werk en opvoeding is PSP een beetje verwaterd, maar lesjes heb ik altijd gemaakt. Nu ik gestopt met met werken (boventallig ivm overname bedrijf) is PSP weer gaan kriebelen en ben alweer fanatiek op zoek naar nieuwe groepen en nieuwe uitdagingen.
Ik heb dan ook heel veel zin om mijn lessen te gaan maken!

Allemaal veel succes en plezier met de lessen en tot gauw in de groep!

Liefs,
Daisy

DaisyCookie.jpg

Join framegroep-psp@groups.io to automatically receive all group messages.