Re: MEDEDELING LEZEN GRAAG

❣ ɮɛǟʊȶɨɛֆ.ɮʏ.ɮʀɨɖɢɛȶ ❣

have read. So you want us to use the same colors as the tutorial is asking for.

Bridget

On 2/6/2022 6:31 AM, Jacqueline Veenhof via groups.io wrote:

Hoi allemaal,

Als er in de lessen kleuren worden gebruikt:

Bijv groen en rood, gebruik dan ook 2 verschillende kleuren

Bijv blauw en oranje

En niet 2 dezelfde kleuren bijv. donker en licht groen of donker en licht blauw

Als je dat doet vallen er effecten in de les weg en kan ik het moeilijk beoordelen.

En als ik het daardoor niet goed kan beoordelen, ga ik de les er vanaf nu op afkeuren

Liefs Jacqueline

P.s Als je de mail gelezen hebt beantwoord de mail met gelezen

Join framegroep-psp@groups.io to automatically receive all group messages.